Produse Feng Shui din Malaezia (pe www.feng.shui.ro)

sâmbătă, 28 septembrie 2013

Se apropie toamna....

   Ma tot gandesc ce sa va scriu asa ca prim articol si idea mi-a venit cum am deschis geamul camerei.
Ma uitam afara si am simtit vantul care adie si aerul rece care ne duce cu gandul la toamna. Nu pot spune ca este anotimpul meu preferat, din cauza ploilor, dar are farmecul lui. Toamna incepem sa ne facem provizii pentru iarna si cel mai mult imi plac gemurile. :) Nu am facut pana acum gem sau dulceata, dar imi place tare mult sa le mananc.
   Pentru mine incepe sezonul de mancat paine cu unt si gem alaturi de o cana cu ceai. Cred ca este o combinatie foarte buna pentru un mic-dejun sanatos si care ofera o portie buna de energie. Voi ce spuneti? Este prea mult pentru silueta? Sau sa inlocuim ceaiul cu laptele? Sincera sa fiu eu nu apuc sa mananc in fiecare dimineata. Am apucat un obicei nesanatos de a amana ceasul desteptator si din cauza asta nu mai am timp sa mananc.
   Si acum ca o sa inceapa acest sezon capricios, chiar daca din punct de vedere calendaristic este inceput, zic sa avem mai multa grija de noi, sa adaptam vestimentatia, alimentatia, odihna si miscarea pentru a creste imunitatea. Nu cred ca ii place cuiva sa fie racit. :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu